Äntligen...

Äntligen kommer Emma hem från urskogen, tillbaka till civilisationen..Ja, hon har iaf lärt sig hur man levde på 1800-talet..Eller hur min älskade vän. Skita utan vatten och vakna till isbjörnar under täcket  när elden brunnit ut, det är hon inte van vid...Vi har inte träffats på flera dagar men både pratat och messat med varandra men det är ändå inte samma sak. Så nu har jag precis pratat med henne och hon är på väg HEM, ja till sig alltså. Men jag bad henne duscha och byta kläder, för dom luktar nog inte så gott*ler*, blandningen av brandrök och inte duschat på några dagar är inte den bästa doften.*asG*.......Sen kommer hon hit på vin och middag..

//Bettan


Kommentarer
Postat av: Mona

Bra idé att låta henne duscha innan ;-)



Ville bara säga att jag nominerat er till att vara med över 2009 års listor över de bästa svenska bloggarna på nöjesextra!



http://nojesextra.se/



Det ni!=)

Kram

Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Eran Blogg är tillagd ! ;)



Faktiskt den första "duo-bloggen" som jag läser.

Adda mig nu oxå då, så höres vi i bloggvärlden !!

2009-01-05 @ 17:51:42
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0