God Morgon...

Ja nu är klockan 07:41 och jag har varit vaken en timme drygt, känner mig trött och på rätt dåligt humör. Att tampas med min dotter på morgon är inte det lättaste, hon är som en ilsk tiger när det är som sämst.. Vilket gör att mitt humör blir inte mycket bättre...

Var är mannen som kysser mig långsamt på morgonen, kramar mig och talar om hur mycket han tycker om mig.. Kliver upp sätter på kaffe och sen glider ner en stund i sängen igen.. Där vi tillsammans kan tampas med barnens humör på morgonen , äta frukost tillsammans.. Ge varandra en puss hej då.. Ha ett skönt sus i magen när man väl kommer iväg....


Allt blir härligare och bättre när man är 2 faktiskt på alla sätta och vis...

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag som fortfarande efter snart fem år i ensamhet att det är lika skönt att vara själv, få rå mig själv och känna att det är jag som bestämmer och inte blir det nåt tjafs heller:)

Visst är det mysigt med närhet, det tycker jag med men man vänjer sig att vara utan det när fördelarna vinner:)

Kram o ha en bra dag till er båda!

2009-01-13 @ 07:59:22
Postat av: Emma

Jag kan hålla med dig om att det är skönt att vara själv och att man slipper en massa tjafs men ändå är det ju underbart att vara två.. Men jag har inte bråttom någonstans.. Trivs i mitt sällskap ler



Kram tillbaks

2009-01-13 @ 08:02:27
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Karin

så sant så sant...



Med "den rätta" för att låta klyschig... så e allt lite bättre...

2009-01-13 @ 11:28:45
URL: http://tredagarsblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0