Idag har jag skrattat...

Ja jag har verkligen skrattat idag, fick ett mess från Västerås där det står jag förstår att du är ledsen vill du prata med någon som lyssnar och finns här för dig och dessutom är jävligt kåt.. Jag tänkte för mig själv samtidigt som jag skrattar åt messet ,  har det slagit slint för karln så jag ringer upp och frågar om kåtheten är för att göra extra krydda på samtalet eller?? Då säger han nej men det fick dig att le... Ja det fick det faktiskt.. Sen pratade vi ganska länge om hur det var igår, han förstår inte heller hur jag kan vara så snäll.. Sen gick samtalet över på helt galna saker som vanligt, så jag skrattade så tårarna rann...
Ja så idag har det runnit tårar oxå men av helt andra anledningar och dom har varit glada...

Förstår inte varför jag inte sett hur den här personen var och jag undrar var jag rädd att förlora honom som vän?? Ja har ju massor av vänner som får mig att skratta och som ser när jag verkligen behöver dom. Så idag bestämmer jag mig för att det är slut med att bli uttnyttjad för att smeka andras Egon.. Men jag välkomnar någon som kanske kan tänka sig att smeka mitt under den här veckan som kommer :)

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Skönt med skratt, ändå (:

2009-01-18 @ 14:25:51
URL: http://finest.se/sjostromer
Postat av: Nemo

Låter härligt at du har personer som får dig på det humöret. :)

Men det är ju lite så det funkar, man har olika vänner som har olika egenskaper.

Sen har man vissa vänner som ger en nästan allt.

Det finns många små ljusglimtar här i livet!



kram

2009-01-18 @ 14:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0