Kan inte sluta tänka....

på varför saker blir som det blir... I samma sekund som jag fick messet var dom sårade känslorna över lögnerna från både Homer Simpson och Norrmannen som bortblåsta, dom betyder inte längre någonting för i slutändan fanns det inte några äkta känslor där vare sig från dom eller mig...

Ingen av dom kunde få min mage att vända sig in och ut på samma gång.. Ingen av dom fick hjärtat att banka så att jag trodde hjärtat skulle ramla ur kroppen..

Ingen av dom tände en sådan eld inom mig att jag inte kunde tänka... Ingen av dom fick mig att skratta så att jag kiknade.. Ingen av dom fick mig att rodna, le och fnittra på en och samma gång...

Nu säger jag inte att bara Västerås lyckats med en del av dessa för det vore att ljuga... Men jag glömde nånstans sånt som är så viktigt för mig..

Så nu är jag tillbaka på banan igen *s*

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0