Livet......

Om du fick leva om ditt liv vad skulle du förändra då? ? Eller tycker du att du levt ett bra och rikt liv? Man växer när man får motgångar man måste ta tag i här i livet.Och det finns hela tiden i våran uppväxt mer eller mindre.  Man blir klokare med åren och då menar jag att man får mera erfarenhet så man kan säga, göra saker på andra sätt än man gjorde när man var yngre. Man tar kanske livet mer på allvar när man blir äldre! Eller vad tror ni? Men får man bete sig hur som helst, när man är vuxen? Både mot barn och andra vuxna. Alla tycker vi olika och det är väl en jävla tur det. Men kan man lasta vissa saker på andra människor för att "jag" mår dåligt?

Några funderingar som jag fått under mina nätter jag jobbat i helgen...

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0