Löften..........

Jag kom precis hem , har varit ute och sprungit. Jag undrar om allas nyårslöfte var att börja röra på sig? Har aldrig sett så mycket folk ute vid den här tiden någongång 2008. Men det är ju bra, hoppas bara att det håller i sig. För är det inte så med löften, dom hålls ALDRIG. Ni som följt oss på bloggen vet ju att vissa människor inte kan hålla ett löfte och det är helt sjukt. Om man nu inte vill så kan man slänga iväg ett sms för då slipper den personen både prata eller se den andra . Så säg ALDRIG; jag fick inte tag i dig. För det är 2009 och det finns massor av sätt att få tag i folk var du än är, var du än befinner dig på jordens yta. Har själv varit med om det; Min telefon funkade inte. OCH, det finns andra sätt. Snälla glöm inte det.....

//Bettan


Kommentarer
Postat av: galen men underbar

hej bettan!gud vad länge sen vi sågs, det känns så i allafall. Men i morgon ÄNTLIGEN så ses vi, även om det bara blir en liten stund eftersom jag går ner sen. Men bättre lite än inget. Tänkte nu är det helg och jag tar förmodligen in på mitt "sk. hotell" om det finns rum ledigt var dåligt med det i Måndags men det gick till sist. Jo, jag undrar om du vill och kan komma på Söndag och titta på Mamma Mia det blev ju inte av sist. men du kanske har sett den nu, men jag ser den gärna igen det blir gång nr.5. Men den är ju bara sååå bra. Annars kan vi se något annat om du vill.



När jag städade i går såg jag i garderoben en av mina faorit filmer ligga där," Livet är en schlager"

är den filmen inte helt underbar, jag måste nog villigt erkänna att jag känner igen mig lite okej inte lite utan ganska mycket, ja ja om du nu tjatar så visst jag önskar att det var jag som fick upleva allt det. Du kanske inte hra sett filmen? Då kan du ju inte veta vad jag menar, isånt fall måste vi se den tillsammans så får du dig ett gott skratt. Bla bla bla jag ska nog sluta nu, kom just på att detta mail kommer inte enbart till dig utan andra kommer ochså läsa det. Jag säger bara stackars dom, som kommer att läsa om allt och inget väsentligt som jag har skrivit nu i kväll.



Men som sagt, det jag ville få fram av detta mail var att jag lääängtar tills vi ses.



PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!!!!!



Jag säger bara Liver är en schlager!!!!!(29 nov 2008). Det är bara 11 mån kvar tills nästa gång.



HA DET GOTT IGELKOTT

2009-01-01 @ 22:29:29
Postat av: Bettan

Hej Galen men underbar...Tack, det är klart vi ska kolla film och äta på söndag..Kram Bettan

2009-01-03 @ 00:54:51
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0