Modell för en dag...



Igår så var jag på The Studio och var "Modell för en dag". När jag kom dit så blev man mottagen utan en tjej i receptionen hon förklarade hur man skulle göra och registrera sig. Sen visade hon in oss i väntrummet. Där satt vi och väntade med massor med andra människor. Sen ropade dom upp oss, då var det dax för sminkning. En underbar känsla att bara sitta där och någon annan fixade allt. Jag blev jätte nöjd både med sminket och håret. Sen var det att vänta igen. Sen kom fotografen och hämtade oss. In i en studio och jag hade tre ombyten med mig. Tröja o svarta jeans, Vit blus, väst o kjol, svart spetsklänning..
Det var så kul, fotografen var jätte bra hon visade precis hur man skulle göra och allt kände jätte bra.  Efter det fick vi vänta igen innan korten blev klara, man fick dom på cd-skiva. Bilderna blev jätte bra, dom tog 60 kort och jag köpte 45 st,  3060 kr. Ja, det var verkligen en upplevelse och jag skulle gärna göra det igen...

Efter så gick vi till en pub och drack några glas vin, det var en helt underbar dag och ett jätte trevligt avslut på kvällen...

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0