Döden har följt mig ett dygn.....

Har precis vaknat, nu har jag gått av efter två nätter. Känner mig ganska slut inte i kroppen men i hjärnverksamheten. Det har hänt mycket mitt senaste dygn så jag känner mig allmänt förvirrad..Först ett telefon samtal innan jobbet som inte var roligt, sen kom jag till jobbet och fick veta att min arbetskompis svärfar precis dött.  Och natten fortsatte med tråkigheter.  Vi har försökt bearbetat döden under mina 10,5 tim arbetspass i natt. Så döden verkar ha föllj mig det senaste dygnet....

Så nu vill jag bara lägga mig och försöka komma tillbaka tillvardagen.. Tänk att döden kan dra musten ur en helt, det är jätte jobbigt. Varför tänker man alltid på massa saker när någon dött? Ex; Tänk om det händer mig, jag som vill göra bla bla bla...Varför gör man inte det när man känner för det ,nä då tänker man ; jag tar det en annnangång. Men nu är det så att den där andra gången kanske aldrig kommer....

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0