QX Gaygalan 2009

Jag ska gå på QX Gaygalan på Cirkus den 2/2-, med två vänner till mig. Jag vill alltid vara ute i tid och nu ska jag försöka hitta en klänning som jag ska ha på mig. Jag vet att det är ett tag kvar men det brukar ta lite tid för mig att bestämma mig, eller så har jag hittat något och i sista stund så känner jag att nej, det var inte den jag ville ha, så typiskt mig.... Ska den vara kort, lång? Svart eller i färg? Ja, om jag ändå kunde bestämma mig.

                                    

                           


Det finns hur mycket fina klänningar som helst så hur ska jag kunna bestämma mig?

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Emma

Men du ska ju kolla hos mig på onsdag hjärtat :)



Kram

2009-01-12 @ 18:08:12
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: tack, dina ord värmer :)

2009-01-12 @ 18:21:12
URL: http://saandranormaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0