Smeker mitt eget ego ikväll....

Idag har jag fått bevisat att jag inte alltid är den som är mest mogen... Jag skickade ett mess igår och talade om hur jag verkligen kände och att jag var osäker på om känslan var besvarad... Han ringde upp mig idag istället för att messa, vi pratade, åh vi känner nog likadan men det finns ju saker som vi faktiskt måste tänka på... Så vi ska träffas och känna efter vad vi vill och hur logiska vi ska vara, jag kan villigt erkänna att jag vill inte vara logisk alls.. Utan handlöst kasta mig in i det här och sen så får jag väl be Bettan torka tårarna om verkligheten in klarar av oss..

Men jag vill njuta, känna hans doft, hans läppar mot mina och hans armar om mig.. Jag kanske borde slänga på mig mina nya svarta underkläder med rosa band och öppna i dom så han inte kan tänka... Men som sagt vi ska ju prata.. Hmmm....

Men jag vet ju att skulle det här nu inte fungera trots att vi båda vill det, så klarar jag det.. För idag insåg jag att jag är ju helt underbar på alla sätt *S* Så en dag kommer jag ju träffa den som inte vill vara logisk och vill kasta sig handlöst in i ngt och bara njuta *ler*

Ikväll ska jag njuta av lugnet, färga mitt hår, lägga en ansiktsmask åh kanske ta ett glas vin.. Jag ska samtidigt mysa med mina barn *ler*

Har idag ätit middag med min son på restaurang :)

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0