Vad vill jag...

... egentligen?? Jag vet att jag tycker så mycket om honom och vill fortsätta träffa honom men vilken nivå vill jag lägga det här på?? Jag säger hela tiden hur viktig min frihet är för mig och att jag trivs så bra med att bestämma allt själv. Kan man verkligen ha samma frihet om man är två?? Jag betvivlar det,  man måste ju faktiskt ta hänsyn, lyssna och respektera sin parner även om man självklart styr sitt eget liv.. Kanske behöver jag inte ens tänka dessa tankar då han kanske säger imorgon att han inte vill träffa mig mer...

Men jag vill att han ska säga att vi fortsätter och träffas och mår bra i varandras sällskap, vad som händer senare det får vi se..

Ja hur det blir vet jag väl på torsdag...


Emma

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja bra fråga.. frågan är ju hur han ser på saker och ting.. Det finns killar som accepterar att man är sin egen, men de är nog väldigt få! Så tänk över det NOGA..!

2009-01-27 @ 23:26:00
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0