Det känns som jag måste vara...

... överallt..

Just nu har jag så många trådar i luften att jag håller på att bli helt galen.. Jag har så många projekt som måste i hamn innan jag kan känna mig lugn..

Imorgon ska jag dessutom följa med min bror till Nacka Tingsrätt då han ligger i en vårdnadstvist och jag ska följa med som stöd till honom.. Känns jättebra att han vill ha mitt stöd men just nu vet jag inte vilket slags stöd jag är när jag mest känner mig söndersliten och trasig..

Tack gode gud för syster som kommer hit sen, vi ska gå igenom lite projekt och sen så ska vi försöka slutföra några..

Just nu rinner svetten om mig och jag har ett möte om bara ett par minuter och jag hoppas det går bra...

Fick en fråga idag om hur jag känner mig när det gäller Andreas.. Om jag ville konfrontera honom eller ej.. Har faktiskt ingen aning och det känns inte som att jag har tid med just den frågan idag..

Imorgon måste jag ju kunna skriva här att jag börjar bli klar med mina projekt...

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0