Fick ett mess av en vän...

.. när jag satt och åt lunch på medis med Nemo och Mette..

- Vad ska du göra ikväll??

- Hångla..

- Nice, med vem då??

- Vet inte än...

- Jaha??

- Ja tycker du att jag ska ta en blond kille eller en mörkhårig??

- Jag tycker du ska ta en mörkhårig..

- ok..

Så då har hon bestämt det så nu vet jag vad jag ska satsa på ikväll.. Det är bra när polarna bestämmer åt en.. Kanske funkar bättre då.?.. Ja menar man kanske inte går omkring sen och önskar att man fick hugga av den lilla snoppen på dom då *s*

Nu ska vi åka hem till Nemo och umgås lite, har vi tur kommer Dirty Santa dit oxå... Vi skulle gått på grönan och sett puddlarna men vi snackade för mycket så nu hinner vi inte *asg* Men det blir nog jävligt bra iaf..

Ikväll har jag på mig min nya jumpsuit som jag köpte på Gina för 49 kr, grymt bra pris på en outfit som ger en grym klyfta.. sen så är det höga skor som gäller =)

Nu ska olga och jag umgås lite innan vi drar..

pusselipuss

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0