God Morgon =)

Ja som mitt tidigare inlägg visade tidigare så ringde ju Andreas igår, min första reaktion var att kasta mobilen i väggen när jag hörde hans röst.. Vi pratade ganska länge och dom första 90% så var jag jävligt arg, sen kunde jag känna att det kändes bättre.. Inte för att jag har förlåtit honom, hell no.. Utan för att han lät mig säga precis vad jag tyckte och att han inte försvarade sig.. Sen fanns det ju vissa bitar som jag tror mer eller mindre på..
Kanske skriver mer om det sen, men just nu har jag annat och tänka på..

Idag ska jag ta hand om mitt ex lille son, han ska sova här tillsammans med mina barn.. Ska bli spännande och roligt =)

Men först har jag ett projekt som ska göras klart, vilket jag hade tänker att försöka med om kattungen som just nu gnager på min tå skulle kunna sluta *s*

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0