Har knappt sovit ....

.. i natt...

Hade precis börjat ta mig vidare, gå framåt och se med glada ögon på tiden som varit.. Så sitter han helt plötsligt där på bänken med Fru och barn.. Jag ser att han ser mig, jag ser hur han stelnar till.. Jag går en bit bort med Bettan sen säger jag , vi måste härifrån.. När vi går förbi kan jag inte låta bli och går fram och säger Hej Andreas kul och se dig igen, det fanns vare sig glädje i rösten eller i blicken...

När jag vänder mig om för att gå vidare hör jag mig själv säga, Jag skulle kunna varit så fittig nu men det tänker jag inte..

Enligt mess från honom så har dom precis bestämt sig för att försöka igen, men att hon förstod att jag var någon speciell och nu så vill hon inte längre.. Jag säger bara jag tror inte på ett ord och helt ärligt inget han säger betyder ngt längre.. Våra månader tillsammans är ju bara skräp nu.. Har han varit med mig och sen på helgerna åkt hem och lekt lyckliga familjen med henne?? Älskat  med henne som han älskade med mig?

Hur kan man ljuga för någon så, hur kan man ligga i någons säng och gråta och säga jag har aldrig känt så här.. Hur kan man påstår att man ligger ensam om nätterna och mår dåligt... Hur kan man bara..


Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

Vilken skitstövel. Du behöver aldrig peka ut eller tala om för mig hur personen ser ut. Tala inte ens om vart hans brevlåda sitter!



kramar om

2009-07-19 @ 09:21:31
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Emma

Tack Vännen!!! Du är inte den enda som känner så... Tänk vilka fantastiska vänner jag har!!



KRam

2009-07-19 @ 09:23:03
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Tippie

Nej usch! Han borde sova med ena ögat uppet!

Kram

2009-07-19 @ 13:14:24
URL: http://tippie.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0