Igår...

..åkte jag, Emma och barnen ut till Världens ände, Åkersberga. Skulle berätta hur vägen ut var men känner att det skulle ta upp hela bloggen för jag tror vi åkte runt halva Sverige innan vi var framme. Ja, det kändes så iaf...

Vi skulle fira Emmas syster, för hon fyller 30 år idag. GRATTIS GRATTIS. Det blev god mat och dryck, ja, t o m lite för mycket för vissa. *ler*. Ja, mig själv oxå...

När vi väl kommer fram så öppnar sig himmlen och det börjar spöregna, blixtra och åska. Men efter en stund så kommer solen fram och himmlen blir nästan klarblå..

Barnen badar i poolen och vissa andra, tror det var en SJÖJUNGFRU jag såg..

Jag , Emma och hennes syster fick skjuts in till Åkersberga för vi skulle gå på Patricia och slå klackarna i taket. Ja, vägen dit tog ju oxå typ halva natten men väl framme så hade vi så jävla roligt.

En undran, hur kan det vara så att ALLA killar tror att dom är GUDs gåva till kvinnan? Varför förstår dom inte att NEJ, är nej. Jag drar inte alla över en kant men igår var det värre än värst.....

En liten del av vad som hände när vi firade Världens underbaraste 30-åring.

Grattis igen.......

//Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0