Jag sitter och skickar med till..

.. Nemo och på Fredag ska vi ha grillpartaj hos mig.. Så innan dess vill han att jag ska göra detta..

Till helgen så ska du deleta hans nummer i din mobil.

Innan helgen så ska du varje dag bara förbereda dig på att radera fanskapet från ditt liv.

Det kommer va jobbigt, du kommer tveka.

Efteråt kommer du må skit en stund, men sen är det över!

Så har vi en jäkligt kul fredag hus dig, då ska han vara BORTA!

Jag vet att han har rätt på alla punkter, jag vet att den där jävla idioten inte har i mitt liv att göra.. Men hur raderar man någon man älskar?? Hur tar man bort personen och ändå klarar av att gå vidare.. Hur kommer man över sveket?? Någon skrev att man skulle sörja tills det försvinner..

Emma


Kommentarer
Postat av: Nemo

På fredag så ska vi se till att puckot är borta från dina tankar och känslor.

Om det inte hjälper så vet vi ju var vi ska åka, så att du får konfrontera det som är negativt i ditt liv.

Ibland är ju det bästa sättet, ibland är det att bara ignorera skiten..

Vad som blir lösningen för dig ska vi fixa. ;)

2009-07-20 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0