Jag skulle ju ha hånglat..

.. men jag kände faktiskt att jag hade alldeles för roligt för det ,, *ler*

Vi hade så roligt igår och jag behövde verkligen det... Tack Olga för en fantastisk kväll igår som skulle slutat tidigt med tanke på att Olga skulle bli hämtad halv 10 för att åka till Öland... Vi var hemma sex imorse... *Skrattar*...

Igår drack vi massor, vi dansade massor och vi skrattade massor...

En kille som stod och limmade på Olga, han flörtade som fan. Han kommer sen till mig och ger sitt visitkort, med frasen du får gärna komma och hälsa på där jag jobbar sen går han... Jag vet inte om han trodde det skulle vara enklare med mig.. Jag tackade och la ner visitkortet i väskan.. Hittade det imorse, men minns fan inte ens hur killen ser ut *s*...

Det kommer fram en man till mig igår och se superglad ut och blinkar lite, vi står i baren tillsammans.. Han ser helt okej ut, kanske en 10 år äldre än mig.. Sen öppnar han munnen, jag vet nte vad det var men herregud... Där dog allt *Asg*

Olga träffade ngt gammalt ragg som stod och pratade med oss, det var för övrigt hans kompis som tyckte vi skulle supa varandra snygga ha ha ha...

Somnade på bussen hem sloga huvudet i rutan säkert 10 gånger.. Sjukt trött var jag..

Sen var jag så jäkla poppis på min mobil i natt...
Vissa hade verkligen kunnat skitit i att höra av sig, man borde fan veta när det räcker.. Men är man inte helt frisk och inte kan skilja på rätt och fel ja hur fan ska man då kunna förstå.. Håll dig på din sida stan säger jag bara.. *suck*

Sen fanns det ju roligare mess hi hi hi

Emma =)

p.s Nu ska jag ringa Olga och ser hur hon mår =)

Kommentarer
Postat av: Nemo

Låter som en jäkligt kul kväll! :)

Hur gick det för Olga med den konstiga "dejten" som skulle komma dit?

Jag tänker på samtalet hon fick.. s

2009-07-27 @ 07:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0