Jag tycker du lurar mig...

.. säger killen som står bredvid mig ute på patricia...

-Jaså??

- Ja du dricker ju ingenting

- Nej vill inte ha just nu, är det ett problem för dig??

- Ja för när jag står här och dricker nu, så blir ju bara du snyggare och snyggare..

- Jaha ????

- Ja och  jag själv blir ju bara oxå snyggare i mina egna ögon

- *fnissar* OKej?

- Ja så när du då inte dricker så framstår jag fortfarande som ful i dina ögon medans du bara blir snyggare och snyggare i mina..

- *skrattar* Så du känner alltså att jag lurar dig??

- Ja..

- Okej jag beställer en drink...

Jag kan ärligt säga att han blev inte ett dugg snyggare av drinken däremot blev han jävligt mycket roligare.. *ler*


Emma

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, dåligaste raggningsknep EVER :)

2009-07-26 @ 13:51:14
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: Rosida

Du borde inte dricka så mycket sprit... :S Det borde ingen.

2009-07-27 @ 15:16:30
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0