Jaha vad fan säger man???

Jag har varit tyst i 5 dagar nu jag har inte kommenterat det till honom eller här utan jag bara blev tyst.. Det är inte likt mig och igår kände jag att nu jävlar får det fan var nog..
Byggare Bob och jag har ju haft lite kontakt si och så, skickat ngt sms fram och tillbaka... Vi har sagt att vi ska vara ärliga så att det inte blir onödigt bråk.. Så ljuger idioten mig rakt upp i ansiktet, jag skickade ett sms förra fredagen på morgonen till honom, det dröjde till måndag kväll innan jag fick svar.. Hans anledning var, "min telefon har varit trasig, fick ditt mess nu", hade inte varit ngt konstigt med det om det inte vore så att jag fick leveransrapporten redan i fredags..  Jag svarade inte ens på det, för jag visste inte vad jag skulle säga.. Men när jag berättade om det för Mette igår så vart jag arg och jag kände att någonstans måste jag ju få ösa ur mig skiten..  Här kändes som det bästa stället...

Men jag ska fortsätta ösa...

Igår hör Hans-Åke av sig till mig och Mette och undrar vad vi gör, vi berättar att vi sitter på balkongen och tar ett glas vin, vi bjuder över honom och han säger jag kommer.. I 3,5 timme väntar vi på att han ska komma.. Mette till och med ringer honom och han säger att han är på väg.. När vi gick in till oss klockan 1, då skickade jag väg ett mess som nog inte var så trevligt.. Men helt ärligt, hur jävla trevlig var han...

Nej nu ska jag och sonen åka till Farsta =)

Emma


Kommentarer
Postat av: Tippie

Hoppas du får världens bästa helg iallafall!:)

2009-07-03 @ 09:53:29
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: lillsara

bli medlem http://www.gratisgen.se/ref/103790 du får massor med gratis saker osv.. kram

2009-07-03 @ 15:05:23
URL: http://llillsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0