Känner tårarna som sitter...

i ögonvrån.. Känner att kvällen varit helt underbar med 2 vänner som betyder massor... Bettan som är en gammal vän som känner mig utan och innan... Sen har vi Mette som förstår mig precis, som kramar mig hårt och säger du klarar det här...

Min son gav mig en hård kram nyss och sa mamma ska vi inte gå och sova nu... Gå och sov du hjärtat.. Men mamma kan inte sova utan dig... Vet ni kan nog inte sova utan mina barn här... Det är underbart att ha dom i flera veckor i sträck och bara veta att dom är här när jag vaknar...

Jag och min son lyssnar just nu på You are not alone... Och det är jag faktiskt inte..

Hoppas ni alla sover massa gott för det ska jag göra =)

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag...

Men gumman...De kommer att bli bra... På ett eller annat sätt kommer du att fixa detta...



Kram på dig

2009-07-10 @ 00:07:10
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0