Katter...

Där jag bor är det just nu tjafs om grannens katter eller det har varit det länge.. Jag har tidigare inte stört mig nämnvärt men när dom började kissa sönder mina saker blev jag faktistk arg och det har jag varit tydlig med att säga..

Grannens katter har sprungit på loftet när hon haft sin dörr öppen, vilket har resulterat i att vi som inte vill ha katter inne hos oss inte har kunnat ha dörren öppen.. Katterna springer löst ute vilket gör att dom springer in i trapphuset när någon öppnar dörren, jag har själv släppt ut katterna från trapphuset väldigt många gånger!!

Nu när det då har blivit ett infekterat bråk av detta så har alla en massa kommentarer att lägga att vi som bor på det här loftet inte har en JÄVLA ANING om hur det egentligen står till.. Utan det vet alla andra mycket bättre!! Speciellt dom som inte kan stå för vem dom är... Jag har bott här i 6 år så jag borde fan veta själv hur det fungerar...

Sen då när katterna togs upp så kom helt plötsligt vissa på att vi har ju saker på loftet.. Ingen har innan sagt ett ljud om att vi har haft stol och bord längs väggen, utan det kom nu när det här kom upp på tapeten igen i våras!! Om nu ALLA störde sig på att det står saker på loftet borde dom inte kommit för kanske en si så där 3 år sen när man började ha det?????

Ingen har på ngt påstått att hon inte tar hand om sina djur hemma, jag vet att hon är ytterst kärleksfull mot sina djur och att hon absolut vill deras bästa.. Utan det är att katterna är ute på loftet, trappan och förstör saker som man irriterar sig på.. Det är hennes katter och det är hon som ska leva med dom inte vi andra!!

Jag kände bara att jag behövde ösa ur mig lite.. Känns som man går med en tryckkokare inom sig på alla sätt och vis!!

Titta på Glamour behöver jag iaf inte göra när jag bor här =)

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0