Kommer hem

Idag kommer min dotter med hennes sambo och Tyson. Min son har varit i Katrineholm hos min syster, dom har varit på Liseberg och i Västerås på bilträff. Men nu kommer han äntligen hem..

Jag har skrivit om det förrut och kommer skriva om det miljoner gånger till, mina barn, dom är det bästa som någonsin hänt mig, jag är en riktig tigermorsa när det väl gäller men också en väldigt förstående mamma om jag får säga det själv.
Mina barn kommer alltid i första rum för mig..Jag skulle kunna gå genom eld och vatten för dom..


Jag saknar min dotter något så fruktansvärt när vi inte är nära varandra, så när hon kommer hit så känns det som om pusselbitarna sitter på rätt plats men så fort hon åker hem igen är det som en av pusselbitarna fattas, en bit som jag saknar ända till pusslet blir helt dom gånger hon kommer hit eller när jag åker till henne.

Nu har min son varit borta en vecka så det har varit ungdoms tomt och det känns fruktansvärt. Mina tankar den här veckan har varit: Hur blir det sen? Ja, när min son också flyttar ur boet? Jag kan inte ens tänka tanken, förrän ögonen fylls med tårar och jag känner en klump i halsen. Jag vet att ungdomar flyttar hemifrån, men jag vill inte att dom gör det, vilken mamma vill det?

Jag finns och kommer att finnas här för mina barn vad dom än väljer här i livet. Så länge jag kan så kommer jag att hjälpa dom med det dom behöver både nu och senare i livet...

JAG ÄLSKAR ER...


//Bettan

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Kikar in och önskar dig en trevlig helg! //Tezzan

2009-07-10 @ 12:34:44
URL: http://crazytezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0