Messet som aldrig skickades.....

 Jag har suttit och skrivit och raderat det där jävla messet i flera timmar nu.... Jag lägger ner telefonen för att bara en stund senare ta upp den igen..

Jag kommer aldrig skicka det till dig.. Så vad jag vill säga är...


Saknar dig så att det värker i varje del av kroppen just nu..
Vill höra din röst, vill få krama dig..
Vill få säga hur mycket du har betytt och fortfarande betyder..
Förstår inte själv vad som händer med mig.. Har mått bra så
länge nu.. Men kände i helgen att nått hände, något kom fram igen
som jag förträngt.. Hela dagen har jag tryckt bort det, sen skulle jag
bevisa ngt för mig själv.. Jag läste om våran vår tillsammans och då
lossnade det där som legat.. Sen dess har jag gråtit och gråter
fortfarande..  Det enda jag egentligen undrar saknar du mig??

Du kommer aldrig få det här, för jag kommer aldrig skicka det till dig.. Sitter just nu med fingret på radera knappen på mobilen..

Imorgon måste ju vara en ny dag, en dag av nya möjligheter..

Emma

Kommentarer
Postat av: - H*

- najs blogg !

2009-07-06 @ 23:28:45
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: zoe

någon gång så lyckas du säkert skicka det! Fin blogg förövrigt!

2009-07-06 @ 23:31:37
URL: http://zoelidbom.blogg.se/
Postat av: Jag

Jag tycker att de är bra att skriva av sig...Ibland räcker de...Jag har två brev i Utkast på min mail där jag avslutar med min B... Jag har sparat dem... Men aldrig skickat dem... Men när de väl är på pränt så har jag samlat mig o vet vad jag måste göra...



Jag tycker inte att du ska skicka de...Du kommer bara att må dåligt om han inte svarar... Låt de vara... Så småningom är han bara ett minne... O du har gått vidare... Du kommer att träffa en ny kärlek som kommer att kunna ge dig vad du behöver... De vet jag...Men de måste få ta tid... De vet jag också...



Kram på dig...

2009-07-06 @ 23:42:45
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket =)



Jag : Jo jag har på många sätt gått vidare, tror bara att jag försökt för mycket.. Inte låtit mig vara ledsen när det behövts.. Nej jag kommer aldrig att skicka det, det är raderat.. Han har redan fått mig att må dåligt innan så jag har lärt mig!!

Tack från hela mig !!



Kramis

2009-07-06 @ 23:51:44
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0