Nu är jag hemma..

igen.. På fredag får vi reda på hur det går för min bror, både jag och han sa vad ska man tänka på nu så länge.. Ja jag har ju tusen saker att tänka på men han har bara sina barn .... Jag håller mina tummar så hårt för dig brorsan, du vet att jag ställer upp på alla sätt..

Min bror har inte alltid varit guds bästa barn, men han är en fantstisk pappa, han har ett tålamod bättre än en ängel... Han har bara barnens intressen först, han försökte verkligen gå halva vägen så långt det var möjligt att göra det. Men deras mamma är allt annat än det man önskar till sina barn..

Just nu känner jag mig trött , mycket trött..  Vill bara sova, så jag tror att jag ska gå och sova ett tag.. Mitt på dagen när solen skiner väljer jag att lägga mig.. Det är verkligen inte jag...

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0