Varför???

Jag försöker tränga bort det.. Vill inte känna så här, vill inte sakna och längta efter någon som inte saknar mig... Vill inte sitta här med ångest i kroppen..

Jag har sagt till alla att jag gått vidare, jag har verkligen intalat mig och alla andra att han är en stor kärlek men bara ett minne... Det stämmer inte... Han är mer än ett minne...

Gick in till Mette, planerade lite bröllop.. Hon hade läst här att jag var ledsen.. Hon gör alltid sitt bästa för att jag ska vara glad och jag har skrattat men...

Så kommer jag hem igen, stänger dörren och så kommer det igen...

Sitter här i mörkret skriver ett mess, raderar det och skriver igen.. Det finns inga ord som jag kan skriva till honom som kan beskriva det här.. Han har ju gått vidare, så han vill inte höra iaf...

När jag lyssnar på den här låten brukar jag må bättre, känna mig starkare men inte idag... Känner mig för första gången på så länge som ingenting,,,


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0