En dag på stranden..

i Bulgarien.

Stranden var helt underbar, den var varm, vit, och full av vackra snäckor.. Som vanligt så finns det alltid en man som håller koll på solstolar och parasoller på stranden. Våra parasoller på stranden var gjorda i STÅL och när man inte ville ha dom så tog parasollmannen bort det vita tyget som hängde över, men STÅL ramen var kvar. Hela dagen sa jag ; Akta stålramen minst hundrafemtio  gånger till alla som for runt omkring, rätt som det var så kommer en av grabbarna, Nemo ( en av våra tre ) tillbaka från strandbaren med sprucket ögonbryn. Vad tror ni han hade gjort, jo, gått rakt in i en av STÅL ramarna pga att han vände bort huvudet i någon sekund för att titta på något annat, något vackert kanske eller vad vet jag*ler*.

Iaf så fick jag agera doktor, men vad har man med sig ner till stranden? Inte, nål, tråd eller bandage. Men i väskan hade jag trosskydd, så det fick jag använda för att stoppa blödningen och "trycka" ihop såret med. Man tar vad man har...

Vad snygg du blev med troskydd vid ögat och ölen i handen, men vad gör man när man är nyfiken och vill se åt ett annat håll.*ler*.

Jag kom på en sak; STÅL och STÅHL....Ni vet vad jag menar*asG*(internt)...

//Bettan


Kommentarer
Postat av: Maj

Nä, hon har inte skrivit tillbaka! =)

Jaha fan vad kul ! har knappt varit utanför Sverige.. hoppas att jag åker nån gång utomlands

2009-06-06 @ 17:56:13
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Nemo

Det va något snyggt jag tittade på. :)

Men fan så klantigt ändå..

Om du vill så får du åka med på alla mina framtida resor utomlands, då skulle jag ialf veta att jag blir omplåstrad. :)



Tack än en gång!

kram

2009-06-07 @ 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0