Från jobbet..

..i morse när vi skulle åka hem från jobbet så frågade två av mina arbetskamrater om dom fick åka med mig och Maggan hem. Självklart fick dom det, men det vi inte tänkte på det var att Maggan hade inte sin vanliga bil utan hon hade sin mans arbetsbil med två sätten fram och skåp i bak. Men attan den som ger sig, Jenny och Evelina dom hoppade in i bak och plaserade sig på golvet. Ja, vad gör man inte för att slippa åka buss hem..

Vi fick oss verkligen ett gott skratt kl 07.30 på morgonen.



Evelina på väg ur bilen...



Och självklart hade Galen men underbar, Jenny, placerat sig ordentligt där bak. Rädd för att solen ska titta in genom plåten? Ser ni henens fina dragväska, den har hon alltid med sig till jobbet när vi jobbar helg, det finns allt i den och då menar jag allt..*ler*. (Kommer mera om vad den brukar innehålla senare.)

//Bettan


Kommentarer
Postat av: Majs

eftersom jag verkar vara den enda stalkern här som kommenterar i varje inlägg så kan jag svar på vad hon har i sin rosaväsk!



1 enkelsidig dildo

2 porrfilmer

3 massagestavar

4 rakhyvlar

5 underkläder

6 slickdukar

7 kondomer



här inser jag att det siffrorna kan tolkas fel? För vem går runt med 6 slickdukar ha ha

2009-06-21 @ 22:31:14
URL: http://www.hanky.se/majs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0