Har precis ätit en jättegod...

middag tillsammans med mina barn, mamma och farsan.. Syster kom oxå precis från jobbet...  Vi har suttit på altanen insvepta i fleccefiltar och pratat lite..

Började gråta när jag kramade om mina barn, gud vad jag hade saknat dom..

Inatt när jag kom hem hade jag inga nycklar och jag kände inte att jag ville störa flickorna i deras planer att träffa sina familjer som dom saknat.. Så jag åkte till Hans-Åke som praktiskt taget bor granne med mig och fick sova där.. Han bjöd på gulachsoppa, ostmacka och ett glas öl.. Ölen klarade jag inte av att dricka men maten smakade himmelskt.. Vi satt och pratade länge tills han erkände att han skulle jobba nu på lördag och behövde sova.. Så halv fyra gick vi och la oss, vaknade av doften till nybryggt svenskt kaffe.. I bulgarien fanns det ett ställe som hade bra kaffe så man var inte direkt bortskämd med det..
Sen körde han mig hem och jag började med att slänga in alla mina kläder i tvättkorgen, pussa på katterna innan jag sprang upp till barnen och hämtade dom =)

Skriver mer imorgon, ska fortsätta umgås med barnen och resten av min familj, dessutom är det Fotboll på tv och vi har slagit vad om resultatet.. Jag tror på 2-2, vinner jag så är jag 3 kronor rikare.. Nej nu ropar dottern och vill att jag ska hjälpa henne med ngt, ha en jättebra kväll

Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

Du vet att Sverige förlorade va :)

Välkommen hem, kramar

2009-06-06 @ 23:29:09
URL: http://korea.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo då jag fick förstå det av dom missnöjda grabbarna här.. Kram

2009-06-07 @ 09:26:49
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0