Idag fyller ...

..Duracellkaninen alias Hans-Åke år, enligt honom är det 23 men jag vet att det stämmer verkligen inte =)

Så grattis till dig min underbara vän =)

grattis

Sen idag har jag varit med min bror hos en advokat eftersom han ligger i vårdnadstvist med sitt ex angående deras 2 små barn, jag är så glad att han nu iaf träffat en tjej som är normal... För hans ex är under all kritik, hon kan inte skilja på rätt och fel om du så förklarade det för henne.. Som  min bror säger hon är 21 men har en hjärna som en omogen 12 åring...
Man måste väl säga att tack vare det här som händer runt min bror just nu har vi fått jättefin kontakt med varandra igen vilket är underbart skönt =)

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0