Implantaten...

..pep i tullen. När vi skulle gå igenom säkerhetskontrollen på Arlanda innan vi åkte till Bulgarien så började det pipa om mig....

-Säkerhetsvakten: Har du något i fickorna?

-Jag: Nej, har inga fickor och allt annat lämnade jag på bandet..

-Säkerhetsvakten:Han tittar på mig igen och kör "pipen" över hela kroppen igen, framför mina bröst börjar det pipa igen, han tittar på mig!

- Jag: Jag har gjort implantat, kan dom pipa?

-Säkerhetsvakten:Han tittar på mig som om jag inte var klok, men drar "pipen" fram och tillbaka på brösten och det piper hela tiden..

-Jag: Vill du se?

-Säkerhetsvakten:Han rodnar och säger: Gå du...

Ja, så kan det gå i tullen, eller har doktorn kanske glömt något där inne?

//Bettan


Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Shit haha, du fick mig att skratta=)

2009-06-06 @ 21:53:49
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Majs

Då ska jag aldrig fylla mina läppar (inre) om jag ska passera genom tullen och vakterna ska dra fram och tillbaks :)

2009-06-06 @ 23:28:34
URL: http://korea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0