Sent eller tidigt...

..kom jag hem imorse efter en jätte trevlig kväll/natt. Jag åkte hem till Maggan igår för lite vin innan vi åkte in till Vickan i Kungsan. Där vi skulle möta upp Majs, Sun och Inca, sen kom det två tjejer till, (ursäkta men jag kommer inte ihåg vad ni hette). Sen fortsatte vi till Cafe Opera för att hylla dom som vann fotbollen på Hjorthagsplans IP idag på dagen. Där blev det mera dricka och mat. Efter maten så blev det dans och en fortsatt jätte trevlig kväll.

Dagen har varit en slödag, har inte gjort mycket annat än legat i solen.

Nu på kvällen har jag klippt, rakat och duschat mina hundar. Lägger upp bilder  senare eller imorgon.

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Majs

Tur att du avslutade meningen med, hundarna



skratt

2009-06-29 @ 22:02:05
URL: http://www.hanky.se/majs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0