Solens tecken

Idag har nästan allt gått i solens tecken. La mig ute på gräset på en filt med bra musik och en vattenflaska. Sen pratade jag med min mamma ang pappa, ja, det var ju mindre kul.

Men dagen har iaf varit bra, nu på kvällen ville Maggan att jag skulle följa med in till båten men jag avstår, ska upp tidigt, vi ska åka till Katrineholm med min son. Han ska var borta en vecka med min lillasyster och hennes familj. Dom ska till Göteborg, bo på hotell och gå på Liseberg sen till helgen ska dom till Västerås på bilträff. Dom har köpt en Caddilac (vet inte hur man stavar). Så det blir fullt upp och jätte kul för dom hela veckan.

//Bettan

Kommentarer
Postat av: syster yster

Heej..de stavas Cadillac:P...jaa å i morgon ska vi ut och åka en runda med dig ASG ..



puss puss ses i morgon...<3

2009-06-27 @ 23:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0