Dagen, em, kvällen

Kom hem kl 08.00 imorse, natten var helt ok. GIck ut med hundarna och sov sen som en klubbad oxe i 4 tim. Sen skulle jag träffa Annelie för middag och vin i centrum kl 14.30. Så det var ut med hundarna och hopp in i duschen och sen ner till centrum när jag vaknade kl 13.00. Vi hade jätte trevligt, Annelie ska med på resan till Bulgarien i Maj så det blev mycket prat om det och massor av annat. Annelie och jag har kännt varandra  sen vi gick i tren, räckna ut det ni? Det blir en massa år så vi har en hel del att prata om.Vi hade ett break på 6 år men det hör nu till det förflutna,. För är det inte så, se framåt , inte bakåt.

Ska ha en fortsatt trevlig kväll och hoppas ni också får det.

//Bettan

Kommentarer
Postat av: elina

Hej,

Vilken mysig blogg, jag lägger till dig på bloglovin.

Om du vill, gör detsamma, annars kan du ju bara titta in min blogg!

Kram!

2009-03-25 @ 20:06:10
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: linnea

Mysig blogg.

Ska vi lägga tillvarandra på bloglovin?

2009-03-25 @ 20:14:58
URL: http://neea.blogg.se/
Postat av: linnea

Mysig blogg.

Ska vi lägga tillvarandra på bloglovin?

2009-03-25 @ 20:15:08
URL: http://neea.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

Hej!

Läs min blogg, jag skriver om:



Mode

Skönhet

Smink

Tips i alla former

Diskuterar ämnen

From måndag ska jag ha HOROSKOP varje vecka!



Lägg till på bloglovin så du kan läsa min dagliga intressanta uppdateringar!



www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

2009-03-25 @ 20:30:08
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

Hej!

Läs min blogg, jag skriver om:



Mode

Skönhet

Smink

Tips i alla former

Diskuterar ämnen

From måndag ska jag ha HOROSKOP varje vecka!



Lägg till på bloglovin så du kan läsa min dagliga intressanta uppdateringar!



www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

2009-03-25 @ 20:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0