Han ringde helt plötsligt..

.. i fredags, jag blev så himla glad av att höra hans röst.. Det var min underbara gamla vän från linköping som ringde, bara så där.. Det var länge sen vi pratade, men att prata med honom är helt underbart..

Så nu har vi bestämt att vi ska ta en helg, där det ska drickas mängder av rödvin och pratas relationer, sex ja allt ni kan tänka er.. Sen vet jag att han gärna vill att jag ska se till att samla ihop tjejligan för en utekväll... Han älskar att umgås med kvinnor och lyssna på alla våra trasiga själar.. Om jag inte visste bättre ;) så skulle jag tro att han var bög, men nu vet jag ju bättre :)..

Ja nu letar vi bara helg :)

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fantastiskt... men gumman är du helt säker angående min sexuella läggning?? hmm kanske har ändrat den sen sist du vet ju hur ombytlig jag är eller...haha

Kram alla härligt puckade tjejer och killar som faktisk fattar att uppskatta dom...

2009-03-15 @ 22:16:29
Postat av: Emma

Men älskade vän , inte visste jag att du läser här ler Jo jag är rätt säker på din sexuella läggning, men jag vet att du är den första att prova bara för att s Fixa till en helg nu :)

2009-03-15 @ 22:21:37
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Lisa

hihi.. åh vad roligt med såna vänner! alltid uppskattade :) hoppas att det blir helg fort..! kram.

2009-03-15 @ 23:26:56
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0