Han tittar på mig...

..ler lite busigt och får mig att nästan tappa andan.. Jag sitter på tunnelbanan och känner mig allt annat än snygg/sexig eller ett dugg intressant för en annan människa när han sätter sig något säte bort och tittar på mig.. Först tror jag att han tittar på någon annan men inser att det finns ingen bakom mig då jag är den som sitter längst bak.. Han ler mot mig och får mig att  rodna, men fast att jag blir så generad så jag tror att hela kroppen antagit en rosa/röd färg så tittar jag tillbaka, känns som han låser fast min blick...
Ibland brukar jag tycka att dessa 5 stationer tar lång tid, men nu kändes resan ytterst kort.. Han smeker verkligen mitt ego långsamt, åh när jag kliver av blinkar han åt mig och skickar iväg ett leende som hade fått vem som helst att bli knäsvag...


Emma ;)

Kommentarer
Postat av: Jag

Nice!!! Visst är de härligt att känna sig attraktiv...??

2009-03-14 @ 23:55:28
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Emma

Helt underbart :) Precis vad jag behövde efter en lång arbetsdag..

2009-03-15 @ 07:00:43
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0