Idag känner jag mig..

..lite lätt bakis efter en lyckad kväll med Mette och Berta :) Vi åt en jättegod middag hemma hos mig, Mette hade beställt min vegetariska pastasås med färsk vitlöks tagliatelli till det.. Vi drack vin och skrattade i massor :)

Sen gick vi ut och hamnade på Golden Hits där vi rockade loss totalt :)

Var hemma runt 3 tror jag, har faktiskt inte den blekaste om jag ska vara ärlig *s*

Vaknade vid halv sju imorse och tänkte va mysigt det hade varit om Byggare Bob hade varit bredvid mig, i den tanken somnade jag om..  Vaknade sen vid 8 och hasade mig upp för att göra mig iordning för att träffa en av mina äldsta vänner på lunch vilket var jättetrevligt!!

Sen har jag bara legat i sängen , hållt Byggare Bob sällskap en timme i telefon :) Så trevligt så..

Jag upptäckte oxå att V-ås läser min blogg, *skrattar* och skrivit inlägg hade han gjort oxå..

Emma :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt att du mår bättre nu! Hoppas att ni hade en trevlig kväll

2009-03-19 @ 16:08:07
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Petra

Allt bra med er??

2009-03-19 @ 17:00:28
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0