Idag känns allt lite bättre...

..än vad det gjorde igår.. Ilskan som fanns finns inte längre, ledsamheten finns, ensamheten finns och kärlekssorgen finns kvar... Men det är ett steg på väg iaf...

Jag måste börja äta oxå, jag har ju ett konstant illamående, huvudvärk och ont i magen.. Har minskat 7 cm på midjan sen en vecka tillbaka, vilket jag i normala fall skulle vara glad över nu blir jag mest ledsen att jag inte får i mig det jag ska..
Huvudvärken har börjat släppa har sett till att dricka minst 2 liter vatten idag och sett till att ha fått frisk luft...

Så ikväll ska jag försöka somna i tid och kanske få minst 5 timmars sammanhängande sömn.. Har en sak att göra imorgon och det kräver min fulla uppmärksamhet så jag kan inte gå omkring och vara helt borta!!

Syns senare

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0