Jag behöver en ny..

.. vårkappa..

Har hittat en på H&M men jag vet inte vilken färg jag ska ta..


Den röda är ju så läcker, men inser att mina rosa skinnhandskar och rosa Sjal inte kommer passa..


Den här är ju lite Begie men det passar bra med tanke på katthåret hemma.. Dessutom tror jag sjalen och handskarna blir väldigt snyggt..


Den här gillde jag jättemycket.. Kanske borde införskaffa en sådan oxå..


Nya skor skulle ju vara roligt oxå.. Men jag vet inte om det är så smart när man har nästan 110 par skor *Skrattar*

Emma

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag tycker du ska ta den beiga kappan :) den går med nästan allt! :)



Kolla in min blogg :)

2009-03-23 @ 15:13:01
URL: http://designglanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0