Jag får ett mess...

.. som det tar tid att öppna, jag ser att avsändaren är Lilla Hjärtat.. När jag öppnar messet kommer tårarna igen..

Han undrar hur det går för mig.. Han tycker allt känns meningslöst för tillfället.. Jag gråter tyst samtidigt som jag läser ord för ord om och om igen... Vet inte vad jag ska svara..

Men jag skriver att jag andas iaf, men mycket mer än så är det inte...

För så känns det som att det enda som just nu fungerar hos mig är andningen.. Som om att allt annat stängts av för att just orka med det...

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Är de helt omöjligt... För er att fortsätta..? De här känns ju fel... Ni vill ju bägge två... Varför inte ha ett förhållande på distans ett tag... O ses när ni kan... Ni är ju bevisligen tokkära!!

2009-03-05 @ 16:51:33
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi har gått igenom det så många gånger nu och vi hittar ingen lösning där allt funkar.. Jag har tappat all energi, av det här.. Han dominerar mina tankar just nu, åh jag tänker ju självklart att tänker han nått på mig.. Kan han kanske stänga av och bara glömma och gå vidare... Tack för att du är så underbar och kommer med alla dina funderingar och råd!! Stor jättekram!!

2009-03-06 @ 08:01:54
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0