Mina tårar rinner...

.. vant ner över mina kinder.. Jag inser det enkla i att idag har jag ingen mascara...  Tankarna far i huvudet, musiken flödar, lugna kärlekslåtar med Sonja Alden, ja hur dumt kan det bli....

Tankarna på dig gör mig glad, ledsen, ja dominerar hela mitt huvud just nu... Så fort jag ens tänker på dig kommer tårarna, längtan efter dig är fruktansvärd.. Rädslan över att möta dig imorgon skrämmer mig något oerhört, vad ska jag säga, vad ska jag göra....

Snälla kom till mig....


Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad jag känner igen... känns ibland som om det bara är jag som är så fruktansvärt hopplöst förälskad..

Hoppas dagen blir bra !!!

2009-03-02 @ 12:32:56
URL: http://en_vanlig_dag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0