Mobilsamtal....

Idag när jag gick till jobbet så ringde mobiltelefonen.

-Hej, Janne här.

-Ok, Janne? Det gick miljoner tankar i mitt huvud, vad, hur och när har jag träffat någon som heter Janne?

-Ja, känner du igen rösten?`

-Nej, hm , tankarna far iväg igen.....

-Det är din "PAPPA" Janne..

- Jag höll på att få en hjärtinfarkt, vi har inte pratat med varandra sedan 1986.( Jag ska berätta sen hur vi fick upp kontakten igen. )

Jag blev helt ställd, jag var på väg till jobbet och så ringer min pappa som jag inte pratat med sedan 1986?
Hur förvirrad kan man bli? Vi pratade en stund men eftersom jag skulle till jobbet så bestämde vi att jag skulle ringa honom imorgon efter kl 20.00. Det kändes jätte bra att prata med honom  men jag erkänner att jag känner mig lätt förvirrad det finns ju hur mycket frågor och tankar som helst..

Jag känner mig jätte förvirrad men det är också en helt underbar känsla.  

//Bettan



Kommentarer
Postat av: Anonym

I bloggen pågår nu en tävling där du kan vinna en cupcake goodiebag, den avslutas på onsdag och samma dag drar jag igång en ny tävling där du kan vinna något fint till håret, intressant?

2009-03-15 @ 23:50:20
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: syster yster

jaa visst e de kul:p...Har aldrig hört dig så paff ASG ...Hoppas natten vart bra för dig o alla små bebisar:)...Ring när du sovit dina små timmar..

Puss <3 Love yooou <3

2009-03-16 @ 05:05:01
Postat av: Jag

Wow!! VAd häftigt... Kan förstå att du blev paff... Hoppas de kommer medföra att ni har kontakt i framtiden...

2009-03-16 @ 07:58:56
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0