Tjejträff

I Fredags var jag på tjejträff, det är tjejer jag inte träffat på mellan 6-7 år. Det var underbart trevligt. När vi kom fick vi en välkommsdrink. Sen var det mat förätt, räkcocktail, varmrätt, köttfärspaj, sallad och till efterrätt fick vi philadelfiatårta, kaffe och whisky. Sen var det mera vin och mera drinkar.




Värdinnan för kvällen, Anneli..



Annelies dotter Nathalie och Carina( min gamla klasskamrat)



Annelie, Nettan, Nathalie, Nadja, Katta.



Carina



Carina, Marita och Katta



Carina, Marita och Katta



Nadja och Nathalie



Nettan och Carina, det var glansis på väg till krogen.



Halt, *ler*



På krogen..



Katta och Nettan.



Carinas hand..



Mitt knä, det är värre än det ser ut. Idag är blått, rött och svullet..Haltar, ja*ler*

Finns mera bilder men lägger bara ut några...

Jag tackar Annelie för en underbar trevlig kväll och alla ni andra också så klart...

//Bettan

Kommentarer
Postat av: anette löf

Tack för ett riktigt trevligt och roligt sällskap.

Jag hade skit kul hela kvällen. Lite ont i axeln bara. Men det kunde man ju förstå av alla vurper. Tråkigt med dit knä, hoppas att det läker.

Detta måste vi göra igen!!!! (Parta alltså)



Kram Nettan

2009-03-01 @ 18:22:00
Postat av: Bettan

Svar; Tack själv för en jätte trevlig kväll. Klart vi ska göra om det:) Kram

2009-03-01 @ 22:03:57
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Annie

nämen,va det kaffet som gjorde att ni ramla i snön??ASG

2009-03-01 @ 23:38:09
Postat av: Bella

svar: jaa...det verkar bra vackert där borta. Men stackars knä säger jag. fy för vinter. vår tack!! ha en fin kväll/natt! :D

2009-03-01 @ 23:55:34
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0