Ballar??!!

Emma och jag var nere i centrum och handlade några ny tröjor. Sen köpte vi sallad och gick hem till henne och väntade på Hans-Åke.

-Jag frågade om han visste hur man böt kran i köket. För när jag frågade våran värd var man tvungen att stänga av vattnet i källaren, sa dom.

-Nej, det behöver man inte. Inte om du har "ballar" i skåpet.

-"Ballar"??!!  Nu snurrar det friskt, jag och min dåliga humor och fantasi ihop kan få det där till vad som helst. *asg*.

-Ja, en skruvanordning alltså, eller har du ""ballar i skåpet?

-Hade jag det så skulle jag nog flytta in i mitt köksskåp.*ler*. Nu blev det dålig humor på högsta nivå.

-Han visade hur "ballarna" såg ut, i skåpet allstå. Nu ska jag kolla hemma hos mig, jag kanske har "ballar" i skåpet, men undra om jag la den i köksskåpet?.*ler*

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Nemo

*skrattar*



Önskar jag fick se er där och då!

Klart man vet vad "Ballar" är. ;)

2009-05-04 @ 14:38:26
Postat av: Anonym

mys pys.. hade en katt för ett år sen, men den försvann tyvärr :( han va åckså så där sööööööt!!!!!!!!!

2009-05-04 @ 17:21:05
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Bettan

Nemo; Jag vet oxå vad ballar är, när dom sitter på killarler. Men vem döper en skruv eller vad attan det är till "ballar"??:)Ja, ni karlar, vilka annarsasG

2009-05-04 @ 17:48:49
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0