Dagen..

Vaknade med tuppen som vanligt, jag är nog ganska utvilad nu efter att ha varit ledig en evighet. Är ledig fram till den 19/5,hm.

Nu på morgonen så var jag ute på en liten rask promenad, den första efter operationen. Gick i rask takt i ca 1km, det kändes som att springa mina 1,5 mil. *ler*. Får ta två små promenader om dagen i rask takt till att börja med och sen  får jag utöka eftersom. Det som är värst är fortfarande andningen men jag får ta en dag i taget.

Jag ska på sill lunch med vin hemma hos Annelie, det kommer vara mitt första glas vin på 3 veckor, så jag får ta det lugnt.

Ikväll ska vi hem till Emma, det blir nog en hel del prat om Bulgarien och massa annat vi brukar "ljuga" om.

Ha en bra dag i solen.

//Bettan


Kommentarer
Postat av: Majs

Önskar er en underbar helg

kramar om, Majs

2009-05-08 @ 14:39:21
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Anonym

tack va kul =) /eva.blogg.se

2009-05-08 @ 15:28:44
Postat av: Bettan

Vi saknar dig på jobbet!! Kul att läsa om hur du har det och att du blir piggare. Ska åxå bli spännande att se underverket ;)

Kramar från dina arbetskamrater

2009-05-09 @ 01:14:31
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0