Den där kaffen...

.. som jag pratade om förra veckan..

Den kommer inte att bli av... Varför träffa någon som har ett intresse när man själv är totalt ointresserad?? Det är bara att komplicera tillvaron ytterliggare..

För den enda jag tänker på är att han med stort H, han som får hela mig att bli knäpp.. Hela jag längtar och tänker på honom hela tiden..

Vi har sagt att vi ska höras efter helgen, men just nu är saknaden stor och jag mår så dåligt att jag vill bara plocka upp telefonen och ringa honom.. Men jag låter mobilen ligga där den ligger...

Jag ska inte störa honom och jag hoppas han har det så himla bra med sina barn..

Men jag saknar honom så himla mycket.. Varför försvinner det inte bara.?? Varför är det så jävla svårt att vara kär??

SUCK på mig...

Emma


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Huppas du också får en trevlig helg :) Ja, det är ett väldigt trevligt område att åka ut till om man är i Dublin och har tid :)

2009-05-01 @ 21:08:43
URL: http://ceciliadanell.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det SKA vara lite svårt att vara kär, annars skulle man inte uppskatta det lika mycket när det verkligen klaffade allting:-)! Hoppas allt blir bra och löser sig!

2009-05-03 @ 14:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0