För och nackdelar

finns det verkligen med att operera sig.

Nackdelarna är att jag blir galen snart på att inte kunna göra allt jag vill ännu, ex handla (för mycket, då blir det tungt), städa (som jag vill ha det), vika tvätt (som jag vill ha det), gå ut och powerwalka i två timmar i rask takt eller springa.

Sen finns det absolut fördelar och det är att jag får hjälp med allt jag behöver, men det känns inte så bra heller, är inte van att alltid behöva be om hjälp.

Jag känner mig som en riktig "Lattemorsa"  det ända jag gör det är fikar, fikar och fikar. Ja, nu kan jag t o m dricka latte utan sugrör.*ler*.

Absolut är allt det här värt det i längden men just nu suger det.

//Bettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0