Kan man träffa den rätta via blocket?

Har lagt ut en annons på blocket om min mobil, och idag får jag ett sms angående den

Hej är din mobil operatörslåst, och finns den kvar? Kram Challe

Här blir jag lite fundersam och tänker att känner vi varandra??

Så jag skickar tillbaka :

Den finns kvar och är inte låst.. Den har dock egen personlighet så den stänger av sig själv och ändrar profil..

Nu börjar det blir mer och mer galna mess..

Jag förklarar för honom att så roligt som jag haft med den telefonen har jag aldrig haft med någon annan telefon

Får tillbaka :

Okej Emma du verkar som en trevlig prick faktiskt.. Jag ska oxå ut på lördag:) Om jag köper mobilen bjuder du på en shot! fast bara om du e singel!? Orkar inte med någon svartsjuk boyfriend... Asså du skulle bara veta vad som hände mig förra helgen heeeelllttt sjuuukt... Jag tror dig angående mobilen, den är till min far och hans feta tumme!!!

Mitt svar blir:

Jag är mellan 2 relationer.. bla bla bla...

Så långt har vi nu kommit, han är 27 egen företagare och har hund... Eller jag vet en massa mer...

Ännu har jag inte sålt mobilen men va fan det här var ju roligare *skrattar*

Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

Men gud, ska försöka med ett likadant. Undra vad jag ska sälja? mig själv? hahaha!

2009-05-14 @ 21:29:57
URL: http://www.hanky.se/majs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0