Min dröm...

För ett par månader sen drömde jag att jag hittade Byggare Bob i säng med sin chef som även är min kollegas sambo, jag var smått illamående efter den drömmen..

Men i i natt drömde jag om dom igen och den här gången skrattade jag när jag vaknade...

Jag drömmer att jag kommer hem från jobbet och jag vet att jag ska träffa byggare bob, när jag kliver in i lägenheten ser jag ett par röda pumps som mer ser ut som båtar.. Kliver in i vardagsrummet där jag har min säng och i min säng hittar jag Byggare Bob utklädd till just figuren Byggare Bob tillsammans med sin chef som har långt blont hår i flätor, fullt sminkad i raffset.. Man kan ju tro att jag i det läget skulle blivit förbannad.. Men nej jag vände ut från vardagsrummet skrattandes och det var så jag vaknade..

Så jag tror att jag kommit på det.. Byggare Bob föredrar blondiner... *skrattar*

Emma =)

Kommentarer
Postat av: Mona

Eller så är ditt undermedvetna brutalt genomskådat... ;-)

Postat av: Emma

Mona hur menar du nu?? ler

2009-05-19 @ 09:38:15
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Jag

Jag tror att ditt undermedvetna villsäga nått.... Kanske att du inte litar alls på honom....Drömmar säger mkt...Du har kommit en bit på väg tror jag!!!

2009-05-19 @ 09:46:55
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Emma

nej där har du rätt jag litar inte på honom alls.. Men känner inte längre att jag riktigt behöver det.. Skulle han säga att han skulle vilja ha mig igen skulle jag säga nej.. Älskar honom fortfarande men ändå har jag inte längtan kvar efter honom på samma sätt.. Ja herregud jag har kommit jättelångt =)...

2009-05-19 @ 10:03:17
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: DragonPH - MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

Något skev dröm får jag säga... ;)



Ligger det ngn verkligehtsförankring i den, eller undermeveten ton kanse ?





kramar

2009-05-19 @ 19:21:49
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0