Nu är iaf en jobbig sak över...

..., det är begravningen som var idag... Den var jättefin och det kändes som ett bra avslut för en fantastisk människa.. Prästen var helt underbar och jag har nyligen varit på en annan begravning som han höll i och han är väldigt varm som person...

Känner att febern ligger i kroppen, ska snart gå hem tror jag bara det viktigaste blir klart här... Den här veckan är det många timmar att jobba.. sammanlagt är det faktiskkt 52 timmar och nästa vecka är det 47,5 timme på 3 dagar sen får jag min underbara semester =) Längtar så himla mycket faktiskt...

Längtar massor efter mina barn som kommer idag oxå, på lördag firar vi min son som fyller 9 år =)

Emma

Kommentarer
Postat av: jenny

fin header!

2009-05-18 @ 18:12:24
URL: http://yenniie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0